mammi

nu ska alla få veta hur jävla mkt jah älskar min mamma ;D om ni nte bryr er så behöver ni nte att läsa heller ;)

HelénNilsson !

älskar dej mamma enormt mkt, oh det vet du oh alla andra om oxå, fast jah kanske nte lyssnar på dej så mkt eller så, jah sköter mej nte. men du vet att jah alltid finns för dej om du vill prata med mej mamma. oh jah älsakr dej oxå för den du är. jah vet att du mår dårligt över att jah nte lyssnar eller sköter mej eller nått. men jah vet nte riktigt vad jah ska göra. men nu när skolan har börjat igen, oh nu när jah har fått ett schema som jah värkligen måste sköta så ska jag försöka att göra det iaf. men alla vet ju att det kommer gå bra bara jah vill det själv, oh jah vill det själv, men jah orkar nte gå upp på moronen eller nått, jah är alltid så jävla trött. men jah älskar dej för det mamma. jah tycker nte om när vi tjafsar eller nått, mår faan döö dårligt då. när jah mår bra är när vi är sams oh nte tjafsar eller nått. oh när jah lyssnaar på dej som jah gör väldigt sällan. men nu ska jah sköta mej, eller jah ska försöka så gått det går iaf. men så alla vet så är min mamma allt för mej oh ingen kan ta hennes plats eller nått i från mitt hjärta. slutar du andas gör jah det, mår du bra gör jag det. jah ser på dej så fort du nte mår bra mamma, jah ser på dej så fort du mår bra. oh det är när jah ser att du mår bra det är då jah mår bra.
 
mammi / mammi   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0