chiill dag med dom bästa ! <3

orkade nte upp till skolan idag då. vaknade vid 12 eller vad faan det va. sen typ käkade jag, sen drog jag hem till alle där han oh jn va. vi gjorde nte så mkt, typ tog det lungt oh så. sen vid 3 så drog jn, oh då vare ba ja oh alle kvar. han spelade gh oh jag satt vid datan. sen typ kom jack efter ett tag oxå. sen drog jack oh alle ner på stan eller vad faan dom gjorde, oh då gick jag oh mötte jonna, vi typ bussade mä tyson oh shiit. sen drog vi utanför leios kusiner eller vad det va, för skulle låna en cigg av han. oh då kom leio oh emil ner (: sen vidare till alle igen då. där alle oh jack va. sen kom tess oxå (: sen typ drog jonna, oh så. sen typ kom emil oh leio vod 9 tiden tror jag att det va (: vi gjorde nte så mkt typ jag oh leio hade ju damp eller nått xd hahahah. alla andra ba satt där oh typ va inne i tv;n medans han oh jag typ ae gud venne vad vi höll på med, men garvade sönder iaf. sen typ drog jag hem vid 10. har bara suttit vid datan oh shit. blir väll att sätta på en film när som då, börjar ju bli lite trött. puss på er alla ;-*

jag/alle oh emil (:

blev bara två bilder idag, orkar nte lägga in mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0