ncie asso !

va i skolan idag då. döö duktig va ja faan ;o läste ut en bok på 1½ timme (a) hihihi. sen efter skolan sp drog jah hem oh då va johanna hemma hos mej ;p sen typ tog vi massor av kort på oss oh så ;d kommer lite bilder. sen åkte johanna till hennes mormor. oh jag drog till skolan oh mötte bine oh emma ;D haha. dom va ju som dom va asso ;p sen typ åkte jag oh mamma oh handlade mat oh MC (: sen hem. käkade sen ut träffa jonna ett tag, sen hem till alle till typ 9 sen hem igen ;D pözz ;-*

nu kommer lite bilder från mej oh johanna ! (:


johanna / jag       

jag / johanna

johanna/jah

johanna/jag

ja&johanna

så nu orkar jah nte lägga in mer bildet ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0