13/4 skönt väder oj,jaa

hej =)
vaknade vid kvart i 8 ? eller nått.
tog på mig kläder sen blev det att dra till skolan.
det va väl okej i skolan idag då, eller ja har ju bara varit på 2 lektioner av 4..
men det är rätt bra för att vara jag ;p hehe
ja och irené min mentor gick till kaffebakens dagis, och hälsade på, för jag ska börja att praktisera där på måndagar, det kommer väl bli roligt hoppas ja hihi..
vet inte riktigt vad som händer idag, förmodligen så blir det att dra till maakus och sitta utanför han och ta det lugnt i det här sköna vår vädret =)
vet att jag inte skriver så mycket blogg, men det är ju det, jag är nästan aldrig hemma förens på kvällen, och så har jag inget internt hos mamma, och har sovit hos pappa i några nätter nu =)
men kanske blir att slagga hos mamma idag, så hon slipper att sova själv hemma hela tiden. hihi
men nu känner jag att jag skriver en bok, men har inte suttit vid datan så mycket dom senaste dagarna,så ao, det blev så nu, men nu orkar jag inte skriva mera, så ha det gött puss påer ;-*
it's just you I think of ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0