23 april - skönt att solen har hittat fram lite igen

hellu =)
vaknade vid halv 11 av att eric kom hem och herjade -.- haha
låg i sängen ett tag, satt mig vid datan ett tag, sen in i en dusch,
så har ju inte varit i skolan idag, har inte haft ork till det idag inte bra..
men idag blire väl att träffa jonna, kanske ska träffa älsking och leio oxå, men vene riktigt hur det blir. men nu har jag inte tid att skriva mera, för ska fixa mig sen ska ja dra till jonna varefter., det blir att åka til maxi för hon ska handla kläder tror ja.. men ha det gött puss =)

19/4-10 <33


Kommentarer
Postat av: jonna

ha det så jäääävlaa gött säger jag bara !!! =D <3<3

2010-04-23 @ 12:58:39
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0