kom hem nyss!!

hellu bloggen =)

vet att det nte blir av att jag skriver så mycket, men det är ju det, jag är knappt hemma om dagarna.
jag kommer hem runt 3-9 på morgonen varje dag nu eftersom det är lov.. nte bra nte bra. men jag ska försöka att ändra på det, får se hur det blir..

men min dag idag då..,
vaknade vid halv 5 eller vad det va. fixade mig marie kom och hämtade mig, hem till pappa och käka, och så fick jag en tröja och choklad kaka av pappa&marie. tack så mycket.
efter ja käkat och så, då blev det att mamma kom och hämtade mig, fixade mig och så hos mamma.
sedan vidare till pappa igen va där ett tag., sen drog ja till maakus vid halv 11 elle nått.
har bara varit där hela kvällen/natten. jag kom hem för ett litet tag sen, just nu är klockan 07;19.. nte bra nte bra. jag och jonna ska basta idag iaf det kommer bli skönt ;)

mina andra dagar jag inte har skrivit på bloggen om, dom är på ett ungifär lika dana som denna dag.
men nu har jag inget att skriva längre. men vi hörs ngn dag, puss =)


det va dä jag fick av pappa&marie

är glad att jag har dig i min närhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0