varit hos mormor&morfar

hellu =)

vaknade upp hemma hos maakus vid halv 12..
låg kvar i sängen ett tag, sen blev det att dra hem, duscha och fixa mig.
sen kom morfar och hämtade mig mamma och eric.
har varit där hela dagen. det har varit ganska trevligt men ändå långtråkigt.
men nu är jag hemma iaf. blir att träffa jonna, hon kommer förhoppningsvis hit snart =)
kanske blir att dra till bastun där eric,steke och johnny är, men annars så vet jag nte vad som händer ikväll faktiskt.
men ao, puss ;-*



det blev bara dom bilderna hos mormor&morfar


nu kommer lite bilder från torsdag & fredag !




dock, två ego bilder får bli som sista bilderna xd
så typ, orkar nte lägga in mera bilder just nu ;p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0