Sitter hos leio som sakt. !

Hello!!

Har inte skrivit på länge, men nu har jag inget bättre för mig hihi..


Men sitter hemma hos leio och gör inte så mycket, dricker lite och tar det lungt. Tror att det blir att dra ner till stan vartefter ;p men vene riktigt än om jag pallar hänga mä ;p
men aa så äre ju haah xd

leio sitter och käkar och ja och älskling gör nte så mycket som sakt..

men aa orkar nte skriva mera nu herrå !!!

Saknar min älskade jonna =/ <3
Vi måste ses ngn dag saknar dig så jävla mycket asso, saknar alla tider med dig <3
19/4-10 ;D <3


Kommentarer
Postat av: Jonna

saknar alla tider med dig också.

jag försöker, men du har aldrig tid. Kan inte göra mer än så..

Älskar dig !<3

2010-08-05 @ 01:43:41
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0