en dag hos maakus

hej bloggen. !

Idag så vaknade jag vid typ halv 10 elle vad det va.
Sen fixade jag mig och det så drog ja till skolan sen.,
Det va ju lite roliigt i skolan idag haha xd

Men iaf, efter skolan drog ja hem till elin, vi va där ett litet tag,
sen ut mä Troyen hehe.
Sen drog ja hem och fixade mig, käkade, och sådära.
Senare vid typ fem så drog ja till maakus,
vi typ spelade kosrt, och snackade lite., och typ dödade Jonte,
asso det är hans bror, han va så jääääävlia jobbig azzh hahagag xd

Sen när ja skulle hem så mötte ja jonna.,
Hon följade mig en bit hem.,

Nu satt jag mig precis vid datan, har snackat mä mamma lite och sådära..
Lite jobbiget.. men men det är sånt som det kan vara ibland!


Men Jag Hoppas Att Allt Blir Bra Snart Min Älskade Mamma., Älskar Dig Det Vetto !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0