min helg !

hej bloggen !
min dag idag, vaknade vid 10 över 8 då ja egentligen började men ja vaknade då iaf.
fixae mig, käkade och sådära., kom till skolan vid halv 10.,
sen va ja i skolan och ba tog det lungt och så..

FREDAG !

va nte i skolan för min del då iaf.,
Vaknade vid 2-3 där nån gång tror ja.
men fixade jag mig och lite sånt dära !
senare så drog ja och jossan till gårn, och hade typ damp,
och det va faktist jevligt roliigt ;D hahah.
drog till maakus senare på kvällen och umgicks mä han och maakus!
sen gick ja hem vid typ 06.00

LÖRDAG !

när ja kom hem så typ kollade ja tv sen somnade jag vid typ halv 9.
vaknade vid 5-6 nån gång där i mellan., sen fixade ja mig.,
mötte svensson vid skolan sen drog vi till gårn då.
sen vid 10 så va vi barnvakt åt 2 barn., haha
senare ringde jonna och sa att hon skulle till akuten ;o
och då kännde ja att ja ville hänga mä henne dit ;o
det gick rätt snabbt där en förväntat !
men hon bröt axlen iaf =/ nte så ruuligt.
men när vi kom hem där ifrån så, tog vi det lungt och ba va hos jonna.,
senare drog ja ner till maakus och va där och umgicks mä maakus och emil.,
sen typ somande vi vid 6 halv 7 elle nått..

SÖNDAG !

vaknade hemma hos maakus vid typ halv 2 elle va det va.,
drog hem vid typ kvart över 2 för maaku och emil skulle hem till emil.,
sen kollade ja på 2 filmer sen somnade jag och sov hela dagen..
fasen det va ju dock nte meningen ;o haha


blev en bild på sjukan då ;p jonna och hennes mammi =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0