min helg !

hej bloggen !

vet att jag inte har skrivit på ett tag, men det kan bro på att ja nästan aldrig är hemma, är hos maakus för det mästa. men nu ska ni få veta vad jag har gjort i helgen, elle kanske den senaste veckan om jag orkar skriva xd haha

FREDAG !

Va aldrig i skolan för ja sov och vaknade vid halv 2 elle nått., så fixade jag mig och sådära. janne kom med min limps och så snackade ja lite mä mamma,janne och jonh elle vad han heter., sen drog ja hem till elin där jossan och elin va. vi gjode nte så mycket, kollade tv och lite sådära. sen drog ja och jossan hem till henne och va där ett tag, sen vidare till gårn ett tag., sen till typ närpolisen och träffade, anki,elin,jenny,fille och jockee..
sen pallade ja och jossan nte va kvar, så vi drog hem till min pappa, va där ett tag och sådära. sen drog vi till gårn igen, va där i typ 5 minuter sen drog vi hem till jossan. sen senare vid týp kvart i tolv så drog ja till alle där, emil,maakus, alle och alles lille bror va. det va ju lite roligt och sådära, hahah... sen drog ja hem till pappa vid halv 2 för eric ringde mig och blablabla. så drog ja och eric till alle ett tag,sen dorg eric. senare så drog ja emil och maakus hem till maakus och bara tog det lungt och så

LÖRDAG !

vaknade upp hemma hos maakus., henka kom till maakus., emil,henka och maakus drog till akuten, för maakus har brytit knogen.. hahah .. så ja drog hem till jossan, hon typ fixade sig och sådära. sen drog vi hem till mig så ja fick duscha och fixa mig och så. sen drig vi till jossan elle nått, kommer nte riktigt ihåg. men vi käkade pizza lite senare vid typ åtta elle nått. sen vidre till typ stan och hämta en platta, sen drog vi hem till maakus och drack lite., elle jossan drog vid typ halv tolv. och då kom, jonna, senare kom eric,johnny,stina och matte tix., vi drack och tog det lungt och sådära. sen drog alla vid typ 2-3 där ngn gång. sen typ somnade jag vid halv 5.

SÖNDAG !

vaknade upp hos maakus, och ba tog det lungt hela dagen, hände nte så mycket idag. så har inget att skriva..men vi får hoppas på att ja orkar skriva mera om daganra så ni har nått att göra om ni har tråkigt ;)


bebisen / jag

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0