träffa jonna =)

hellu =)
vet att ja nte bloggat på ett tag, men orkar typ aldrig göra det xd hah

men idag vaknade ja av att jonna ringde och väckte mig.,
så låg i sängen ett tag., och sen kom eric in och dunkade musik "."
så kunde nte sova mera.. fasen lixom..,
men ja satt mig vid datan ett tag medans mamma och eric lagade mat (a)
visst är ja snäll hihi..
sen sen käkade ja och efter det satt ja ig vid datan ett tag., sen blev det att
hoppa in i en dusch., nu sitter ja ba vid datan, ska väl fixa mig snart.,
sen blire att träffa min efter länknade JONNA =D
lovar asso, vi kommer ha roliigt, fast hon brytit axlen =)
men nu har ja inget att skriva mera.,
herrå !


jonna och lilla ja =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0