ba sover hela tiden =)

hejsan =)
vet att jag inte har skrivit på ett tag. men det är för att det har varit nyår och så har jag bara sovit hela dagarna. men nu är klockan 05:15 och jag är vaken för en gång skull ;p heh. men sitter vid datan och snackar mä ralle och gör inte så mycket mera just nu., just nu har jag en period att jag inte kan sova om nätterna så jag kommer väl blogga några nätter i rad nu, om mamma inte åker till doktorn och gör så jag får sånadära tabletter så man kan sova om nätterna. men aja.

för mig så va det en bra nyår =)
ja & jonna fixade oss hemma hos henne först, och drack lite där hemma och sådära. det va lungt och så. sen blev det utgång vid nio tror jag klockan va. blev att dra till vilbergen och träffa simon,kimmen,ninni,tias och några. det va trevligt och så. drack och sådära., det kom bara mera oh mera folk hela tiden, så kommer inte ihåg vilka som va där tillslut xd men det va jävlans trevligt iaf =) ja & sanne drog till macke senare mot morgonen typ vid 5 elle vad det va, kommer inte riktigt ihåg, för jag va ju lite full om man säger så. där va emil bara., macke va nte hemma för han va på sjukan för han typ hade fått en spricka i foten elle vad det va. men han komm väl hem ngn gång senare. men ja sanne och emil sov där iaf. mysmys va det (a) heh. men ja oh emil drog där ifrån vid halv sju - sju mot kvällen sen då. ja drog hem till pappa och emil hem till sig elle nått. men ja käkade sen somnade jag. senare vid elva så följade pappa&marie mig hem., så satt jag vid datan ett tag, sen typ la ja mig oh kolla tv. somnade runt halv fyra tror ja det va. sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde mera.
men ha det gött =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0