en dag med mammi !

hej bloggen !

vaknade fixade mig och sådära som vanligt.!
sen vidare till skolan, det va ganska kuligt i skolan idag. haha
och nu ska ni få veta varför !
vi satt i matan och käkade sådära som vanligt, sen så började nästan
alla att sjunga ja må hon leva och så vidare hahah..
bara för johanna jonsson fyllde år., det va så jävla klockrent haha
sen i cafetérian gjorde vi lika dant., ja filmade men pallar nte lägga upp ngn video nu.
hahah.
men aa iaf, min klass hade idrott och ja brukar nte gå på den för jag har nte det på mitt schema.,
men ja hängde med ändå.. haha
ja&eliin bästa är vi asso, vi tog ut en pall men det va nte det men aa vene vad det heter..
och så åkte vi med den i snön hahahaha klockrent asso haha..

efter skolan drog ja hem till jonna va där ett tag och bara tog det lungt och sådära.
sen drog ja hem för mamma och jag skulle och handla.,
så har typ bara umgåts med mamma hela dagen.

sen när vi kom hem så hade ja typ damp, och nu har jag det igen, hahah
mamma säger till mig hela tiden ba, emma vi borde gå och kolla om det är nått fel på dig,
för du kan ju nte springa omkring i lägenheten hela tiden hahaha
så jävla roliigt asso. :D

men det är typ dä jag har gjort idag då. men vi kanske hörs imorgon..
puss !


har nte haft nått liv idag heller xd

min älskade mammi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0