kan nte sova -.-

hej bloggen !
idag så va ja i skola först då. sen hem sen så somnade ja framför tv;n xd haha
så har sovit hela dagen. sen vid 22.00 så gick ja oh mamma till statoil och köpte cigg, ja gick hem oh mamma till janne. så kom eric hem ett tag. så somnade jag ett tag igen. och sen när jag vaknade vid 03.30 så hade eric gått ut. sp nu sitter jag vid datan kan nte sova -.- gör nudlar oxå :D hehe. men aa. får hoppas på att ja orkar mä skolan senare då. men ha det gött. puss ;D <3

emma saknar sin jonna som hon nte har träffat på 2 dagar elle vad det är :(


Kommentarer
Postat av: Jonna

ååh gullis.

miss u to <3

2010-01-08 @ 04:02:02
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/
Postat av: Jonna

sv: tack gumman. Jag älskar dig av hela mitt hjärta. & kommer alltid att stötta dig till slutet. och det hoppas jag att du vet. Jag älskade dig, då nu och föralltid. S&b <3

2010-01-09 @ 16:32:52
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0