min helg typ

Lörgag !
hellu :)
i lördags så gjorde ja nte så mycket. va hemma hos mamma först då. det va jävligt trevligt tyckte ja. för mamma,janne,johan,eric  jag va hemma och snackade och käkade tsm och så. det va trevlans., senare vid 7 så drog ja oh mamma till statoil och köpte cigg, hon gick hem oh ja gick till pappa. jocke och fille kom hit., sen efter ett tag så kom jonna dit ixå =) jocke och fille drog vid 00.00 tror ja det va. ja oh jonna hade vårat nattdamp där hemma som vanligt hahahah. det va ju roiigt. haha pappa och marie ba somnade i soffan. haha ja oh jonna stog och rökte på balkongen så vaknade pappa ba, nu går ni in oh lägger er, oh jonna hade en cigg i handen oh han ba stängde balkongdörren xd det va ju lite ruligt hahah. sen drog jonna hem vid 2-3 på natten tror ja det va. och då satt ja vid datan ba typ. sen vid 4 så gick ja ut och rökte med emil =) det vamju lite mys ;) hihi.. kom in vid 6 tror ja det va då. hahah. sen somnade ja vid 8 halv 9 elle nått. =)
Söndag!
hellu :)
sen vid hav 4 så kom pappa in och väckte mig så käkade ja sen kom mamma och hämtade mig. vi åkte och handlade cola och lite. sen åkte vi hem då., så kollade ja på tv. oh så somnade ja -.- vaknade vid 10 då., så somnade ja om vid halv 12 elle vad det va...

Måndag!
hellu :)
vaknade vid 04.00 inatt. oh tror ni att ja kunde somna om elle, nae det kunde ja nte -.-
asso ja hatar att det alltid ska bli så när ja ska till skolan efter någn timma.. men har ba kollat på tv och sådära nu på morgonen. men vid halv 7 så hoppade ja in i en dusch. ska väl börja fixa mig snart då, börjar skolan vid 10 över 9 tror ja ja vene ;o men aja. ska iaf träffa min älskligs eliin som ja nte har träffat på ett tag. så det kommer bli ruliigt hoppas ja. skriver mera ikväll vad vi har gjort och sådära :D<33


Kommentarer
Postat av: jonna

höhöhö :D<3

2010-01-16 @ 20:02:07
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0