kom nyss hem från skuulan

hellu =)

vaknade vid kvart i 7.. så började ja fixa mig och sådära.
sen kom linda och maggan och hämtade mig vid 08.00 så åkte vi till skolan då.
käkade frukost och sen upp på lektion., så hade vi sjölj pch det gick väl rätt okej., men fick ju nte va kvar på hela slöjden för fitt snuten kom till skolan och skulle snacka mä mig och linda tack vare en viss person, och aa endel fattar vem det är..sen rast sen lektion igen, och ja måste bara säga en sak, att ja och linda va jätte duktiga på lektionen, elle ja var det iaf, nte linda så mycket, hon låssades bara att läsa men ja svarade på massor av frågor.. så jävla duktig man kan vara ibland asso.. HAHAH
sen hade vi lunch rast coh tog det lungt sådära..
sen hade vi hemkunskap., det gick rätt bra, det är faan den första hk;n jag är med i på hela terminen (a) lite duktig är man ju ibland, men ja säger bara en sak, att det va jävligt roliigt.HAHAHAH bästa faan svär walla =D
naee men kom typ hem från skolan nyss. sitter vid datan, dricker cola och käkar chips, tjock som ja är hihi (a)
blir antagligen att dra till linda när som sen ska vi väl till gårn elle nått, kanske skriver mera senare om ja orkar och kommer ihåg heh.. nae men ha det gött alla, pöss 


duktiga ja gjorde (a) / liiinda dehliin

dehliin / och massor mera gjorde jag

HAHAH lite damp måste man ju ha (a)

lilla ja ser ut såhära idag ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0