min helg

hellu =)

FREDAG !

ja och jonna drog till jocke sen iaf.,
vi typ tog det lungt där hemma och sådära.,
och så tog jocke hål i läppen på mig =D tack så mkt jocke :D
så typ drog ja och jonna hem till henne vid halv 12 för jocke och dreve skulle åka bil mä några..
så va vi hos jonna ett tag., sen blev det att dra mot skolan och möta robin, ludde och oliver ..
vi gjorde nte så mkt., men det blev att ja sov hos marvus sen iaf.,

LÖRDAG !

blev att dra till svenne när ja vaknade upp hos marvus.,
va hos henne ett tag., sen blev det att dra hem till min mamma så ja kunde fixa mig.,
sen vidare till min baba mä svenne och eric., elle josefine drog hem och ja och eric till baba och käkade.,
vi typ käkade och tog det lungt hos baba ett tag, så hängde ja mä jonna till konsum för hos skulle köpa cola.
sen blev det att ja drog till baba igen, så kom jossan dit efter ett tag.,
aen vidare till robin för min mamma va där och firade robins mamma så ja och jossan drog dit och hämtade pengar., sen vidare till video sen till mig.. vi kollade melodifestivalen hahah. sen kom eric,johnny,lolle och joakim., så efter ett tag kom jonna så åkte jossan hem vid typ halv 11 elle va det va. sen kom linda hit oxå., så det har ju varit anska roliigt ihelgen fakirskt.,
men nu orkar ja nte skriva mera, elle rättare sakt så vet ja nte vad ja sak skriva mera xd
men kanske skriver imoron om ja orkar och kommer ihåg haha herrå !


eric, johnny och joakim / ja och jonna

bäärs ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0