min skol dag !

hellu =)

vaknade vid halv 10 idag .. sen vidare till skolan..
käkade frukost i skolan och väntade på den segaste personen i världen ( linda dehlin ) ..
gick och mötte henne vid b - huset . sen blev det att gå in i aulan för det va rektorsnack..
det va ju lite roliigt iaf hah.
efter rektorsnackaket så snackade ja och lina mä kristina ( rektorn ) lite om allt möjligt ..
sen så drog vi till sussi ( skolsyster ) så snackade vi lite mä henne oxå.,
sen vidare till matan och käka., sen har vi typ bara varit i skolan och tagit det lungt och sådära..
så kollade vi på vårat program sen blev det hem gång ..
så just nu sitter jag vid datan ska när som hoppa in i duschen sen fixa mig sen blire antagligen att träffa linda
men vet inte än om det blir så., men det är ju sånt som märks när jag är klar med allt ..
just det, måste åka och köpa en damsugare för våran är traskig -.- hah

men kanske skriver mera sen om ja kommer ihåg och har ork till det.
fuck you puss och kram ;)


liiinda and mii =) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0