rubrik..!

hellu =)

vet att jag inte har skrivit på ett tag, men har inte haft internet -.-
men nu har jag det igen iaf, så nu kanske jag bloggar lite mera..

min dag idag består av,
först va jag i skolan sen drog ja hem,
och då va eric,steke och johnny här. snackade lite med dom och så.
sen hoppade jag in i ett bad och så.
har bara varit hemma för det mesta idag, så jävla skönt.
sen så drog jag och steke till vilbergen och tog ut pengar åt eric sen hem igen.
sen bara varit hemma och så..

senare vid halv 11 så drog ja ut och träffa jonna, vi va ute och gick i vilbergen och i ektorp.
vi va ute i cirka 1 timma och 30-40 minuter, vet inte riktigt hur långe, men det var jävligt skönt iaf.

mi helg blev lyckad som faan och det har gott ganska bra för mig i skolan denna vecka., så jävla skönt att det är lov i en hel jävla vecka nu.. men nu har jag inte så mycket att skriva mera.
men kanske skriver ett inlägg innan ja slaggar men det är ju sånt som märks., har tyvär inga bilder från helgen elle från idag, men det finna antagligen på jonnas blogg, för dom som nte vet vad hon heter på bloggen så heter hon, http://jonnagustansson.blogg.se

men puss =)


blir en gamal bild på jonna när ja va med henne i skolan (H)


Kommentarer
Postat av: jonna

emmapemma :D:DD:<333333

2010-04-02 @ 18:44:23
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0