seg man är då

sov hos pappa inatt.
kollade mest tv och sådär på kvällen.
senare så gick ja ut och rökte med elim, sen gick ja till jonna och emil till maakus. elle asso ja gick nte upp till jonna, vi gick en promenad, och det var hur skönt som helst kan jag lova.. sen blev det att dra hem och sova.

vaknade vid halv åtta idag. fixade mig och drog till skolan.. fast idag har jag inte varit så duktig, har bara varit på en lektion.. så arg blir jag på mig själv asso, menmen..
sen blev et att dra till pappa och hämta väskan sen vidare till skolan och mötte eric & steket.
sen vidare hem till mig.. sen vid tjugo i ett så rörde jag mig tll bup, snackade lite där om allt och inget..
sen hem, just nu sitter jag bara vid datan, funderar på att göra nått käk för jag börjar bli lite små hungrig..

ikväll blir det att träffa jonna, men vene än vad vi ska hitta på, men det är ju sånt som märks vartefter ..
hadetgöttherrå

nu kommer lite bilder från igår när ja och linda va hos hennes syrra !


pontus / liinda

pontus och linda vd datan, ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0