sjuk /=

tjenixen =)

vaknade av att maggan ringde till mig imorse.,
men pallade inte dra till skolan för mådde inte så bra.,
så har sovit till typ 12.00 elle vad det var., och då när jag vaknade så kände jag att jag mådde mycket sämre..
faan, sjuk.. hatar att vara sjuk.
så idag har jag inte gjort så mycket varit hemma för det mesta.
elle älskling kom hit och umgicks mä mig ett tag, gulli han är (a)
han drog non gång vid halv 8 tror ja klockan var.
Så hoppade jag in i ett varmt bad.,
sen kom jonna hit vid halv 9 elle nått va klockan.,
vidare till min syrra som nte va så glad.. :/
inte roliigt inte roliigt.
sen blev det att dra hem och jonna hem till sig.,
har bara varit hemma och umgåts mä mamma resten av kvällen., funderar starkt på att sova nu, för mår inte så bra än.. men ha det gött så hörs vi,
kyss ;-*
får bli två bilder på mig och min underbara lilla syster

Klara Månsson.,
Vet att vi inte umgås så mycket, men det ska det bli en ändring på, älskar dig lilla syster klara :)) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0