underbart väder idag! =)

hellu =)

min helg har bestått av att jag har varit med älsk för det mesta.
har druckit och varit med massor olika folk, vi har nte gjort så mycket druckit som ja sa då.
kommer nte ihåg va jag har gjort ihelgen typ ;o dårligt minne (a) hihi

men igår så va ja med jonna, vi drog till borgen och där träffade vi lite folk. =)
så det va ju trevligt att va med henne och träffa folk.
senare så drog ja älsk och leio till folkparken träffade några där och drack lite.
sen blev det att dra hem till älsk vid halv 5 på morgonen, så kollade vi film och myste lite...

.. och idag har ja inte gjort så mycket, vaknade upp hos emil, va där hemma till 3 halv 4 non gång där.,
så skjutsade han hem mig..
ja kollade på tv och lite så när ja kom hem, tog det lungt som sakt.,
sen vid halv 8-8 så drog ja till leio där älsk och leio var.
dom lagade mat och vi hade lite kuligt..
men nu har ja inte så mycket att skriva och sp har jag inte tid, för ska ringa älsk när som,

men nu kommer en bild när leio och älsk lagade mat hihi (a)



och nu om jag på att jag måste skriva en sak till, att det va hur jävla underbart väder idag =)
hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0