26 Augusti 2011

Idag blev det att möta Jonna sen blev det att dra till skolan.
Det va en helt okej skol dag, dock så nästa vecka kommer det vara ännu mera soft.
Efter skolan drog jag hem till Emil lite fort och lämnade ett schema till han, blev att dricka kaffe där oxå, sen drog jag hem.
När jag kom hem va min bror hemma. Blev att laga mat, sen datan lite.
Efter det så hoppade jag in i en dusch, sen satt jag mig vid datan igen, och så somnade jag framför datan ett tag.
Men nu har jag fixat mig och så, snart kommer Viktor och Marcus och hämtar mig.
Blir att dra hem till Marcus och typ dricka lite med dom och några mera förhoppningsvis.
Dom ska ut på krogen senare, så tror jag drar till Johan som har fest, men får se vad som händer och sker..
Så kul har jag haft idag / kommer att ha idag!
En ganska ny bild på mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0