28 Augusti 2011

Hejsan!
Min helg har varit underbar, i Fredags så drog jag ju till Marcus i Hageby. Det va trevligt där, satt och drack lite och så. Sen vid halv 10 så skulle dom dra till krogen, så för min del så belv det att träffa Sickan och Ante.
Vi åkte lite bil och bara tog det lugnt. Det blev att dra och träffa Belma och ngn oxå. Det va ganska trevligt.
Senare så skjutsade dom mig till Puls för jag skulle träffa Tiaz, det blev att dra till donken och dit kom Viktor och Marcus oxå. Blev att vara kvar där lite. Senare runt 3-4 tiden så drog Jag och Viktor hem till mig. Vi gjorde inte så mycket när vi kom hem, la oss i sängen och snackade och myste lite!
Vi vaknade vid 11 tiden tror jag att det va, låg kvar i sängen till 12 typ. Då blev det gå upp fixa sig lite sen följa han en dit mor Hageby, sen drog jag till mitt ex Emil.. Vi gjorde inte så mycket. Umgicks kollade tv och lite så.
Senare mot kvällen kom Viktor och Marcus och hämtade mig, dom skjutsade ner mig till Tiaz.
Tiaz och Jag gjorde inte så mycket, kollade för det mesta på alla Raggar bilar som körde på Kungsgatan.
Sen blev det dra hem till han kollade tv och lite så.
Jag drog hem vid 12 tiden tror jag att det var.
Gjorde inte så mycket när jag kom hem, datan och så. Sen blev det sova.
Idag vaknde jag vid ett tiden, har inte gjort ett skit sen jag vaknad. Käkat pizza druckit cola och bara tagit det lugnt. Senare idag kanske det blir att träffa Viktor ett tag om han kommer in till stan. Annars vet jag inte vad som händer idag.
Nu känner jag att jag har skrivit värsta boken så nu säger jag Hejdå! :)
En lite cp bild på mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0