27 September 2011

Gick upp klockan kvart över sju, blev att ta på mig kläder och en kopp Kaffe. Sedan blev det att sätta sig vid datan lite för att vänta på att klockan skulle gå. Vid kvart över åtta blev det att cykla till Brandstationen för att möta Jonna sendan till skolan .. Det va en helt okej dag faktiskt, först Eng sen Matte och sendan Matte igen efter lunchen. Efter skolan blev det att dra till Jonna och umgås med henne. Det va riktigt trevligt, vi gjorde inte så mycket. Snackade och lite så. Vid halv fem tiden blev det att dra från Jonna, så mötte jag Eric, Johnny och vovven Tyson. Sen hem till mamma. Sendan jag kom hem har jag inte gjort så mycket, plockat lite i mitt rum och så. Nu sitter jag vid datan i väntan på att mamma ska sluta sen ska vi och STOR handla kan jag lova .. ! Vet inte vad som händer sen men blir att kolla på Idol klockan åtta iaf !  Tjohojsan på er !
En bild på mig från skolan idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0